Thursday, December 01, 2005

---===Tuhanku===---






.................................................Tuhanku.................................................
..........hidupku, aku ingin lebih menghibur daripada dihibur............
..............................memahami daripada dipahami...............................
.............................mencintai daripada dicintai......................................
...............................................karena.......................................................
...........................dengan memberi aku menerima...............................
................................dengan memaafkan aku dimaafkan.....................
............................dengan cinta aku bangkit kembali............................
.............................dan dengan cinta aku hidup abadi...........................

No comments: